E-commerce voor uw Venice ERP

Online in één maand!

Over Venice, een Exact company

Venice is leverancier van verrassend slimme softwareoplossingen voor Belgische KMO’s, accountants, vzw’s en onderwijsinstellingen. Door de stabiliteit en kwaliteit van de software vertrouwen bedrijven jarenlang op Venice voor het beheer van hun boekhouding, facturatie en klantenbeheer.

Synchronisatie met Venice on-premise

De synchronisatie tussen uw Venice on-premise installatie en het Marcando e-commerce platform vereist een licentie en de installatie van onze Venice Connector op uw on-premise server.  Deze Venice Connector maakt gebruik van de Venice SDK om lokaal informatie uit de Venice databank te lezen en terug weg te schrijven.  Deze Venice Connector biedt een API aan die via de Marcando Venice Sync module wordt gebruikt om deze informatie dan uit te wisselen met het Marcando e-commerce platform  

De webshop neemt steeds het initiatief voor deze synchronisatie waardoor geen wijzigingen aan de kant van het ERP nodig zijn. Doordat de webshop over zijn eigen database beschikt, blijft de webshop operationeel ook op momenten dat de API of het ERP tijdelijk onbeschikbaar zouden zijn. In dat geval buffert de webshop de informatie en start de synchronisatie terug op als het ERP terug bereikbaar is.

Synchronisatie met Venice cloud

De synchronisatie tussen uw Venice cloud omgeving en het Marcando e-commerce platform is gebaseerd op de Venice Web Connect API.  Via deze API wordt, op een veilige manier, automatisch informatie uitgewisseld met uw Venice dossier in de cloud.

De webshop neemt steeds het initiatief voor deze synchronisatie waardoor geen wijzigingen aan de kant van het ERP nodig zijn. Doordat de webshop over zijn eigen database beschikt, blijft de webshop operationeel ook op momenten dat de API of het ERP tijdelijk onbeschikbaar zouden zijn. In dat geval buffert de webshop de informatie en start de synchronisatie terug op als het ERP terug bereikbaar is.

Waarom kiezen voor Marcando?

Enkele referenties