B2B-bestelplatform

Vervang inefficiënte telefonische en e-mailbestellingen door een geautomatiseerde online oplossing. Zo verlaag je de werkdruk van je team, bespaar je kosten én verhoog je je klanttevredenheid.

Automatische orderverwerking
Verminderde foutenmarge
ERP-koppeling
voordelen

Versterk je bedrijf met een B2B-bestelplatform

Versnel en vereenvoudig je zakelijke orders vanuit Marcando.

Automatische orderverwerking

Boost operationele efficiëntie door handmatige gegevensinvoer te verminderen.

Verminderde foutenmarge

Klanten voeren hun eigen orders in, wat fouten voorkomt.

ERP-koppeling

Koppel je B2B-bestelplatform rechtstreeks aan je ERP. Hierdoor blijven voorraad en orderstatus altijd up-to-date.

Product Overview

Boost je online verkoop met ERP integratie en zakelijke features

Ontdek hoe Marcando je verkoopproces automatiseert, vereenvoudigt én versterkt.

Bedien je zakelijke klanten met gemak online

Geef B2B-klanten een gepersonaliseerde online shopervaring met onder meer klantspecifieke tarieven.

Integratie met jouw ERP

Marcando is plug & play gekoppeld met jouw ERP voor realtime synchronisatie van relevante informatie.

Manage betalingen & verzendingen

Automatiseer betalings- en verzendprocessen voor efficiëntere verwerking en fouten te verminderen.

Centraliseer je online cataloog en bestellingen

Beheer je productportfolio en klantbestellingen vanuit één centrale plek.

Voor wie?

Gunstig voor elke gebruiker

Iedereen haalt voordeel uit Marcando, zowel intern als extern.

Zaakvoerder

Verhoog operationele efficiëntie met minder middelen. Marcando automatiseert en vereenvoudigt verkoopprocessen waardoor je minder medewerkers nodig hebt voor hetzelfde werk.

"Met Marcando kan ik meer doen met minder. Mijn binnendienst wordt ontlast van repetitief werk en mijn vertegenwoordigers bedienen hun klanten efficiënter, zodat ze op zoek kunnen gaan naar nieuwe klanten."

Binnendienst

Marcando automatiseert administratieve taken waardoor minder fouten worden gemaakt. Binnendienstmedewerkers kunnen zo meer tijd besteden aan klantenservice dan aan papierwerk.

"Dankzij Marcando hoef ik geen data over te typen van het ene systeem naar het andere. Bovendien worden orders onmiddellijk ingegeven en kan ik na een korte check alles eenvoudig bevestigen."

Vertegenwoordiger

De vertegenwoordigersmodule van Marcando helpt je salesteam bij het indelen van hun dag. Met actiegerichte inzichten over klantspecifieke omzet, backorders en facturen zijn je vertegenwoordigers beter voorbereid en kunnen ze efficiënter verkopen.

"Met een CRM dat gekoppeld is aan ons ERP kan ik razendsnel alle belangrijke informatie opzoeken voor een klantbezoek. Daarnaast worden al mijn opgenomen bestellingen onmiddellijk doorgestuurd en kunnen mijn klanten sneller worden bediend."

Eindklant

Via ons selfserviceplatform kunnen klanten zelfstandig bestellingen plaatsen, de catalogus raadplegen en optioneel de real-time voorraadstatus bekijken.

"Twee van mijn leveranciers werken toevallig met een Marcando shop. Naast het plaatsen van bestellingen, vind ik er ook heel snel wat ik nodig heb, wanneer ik het nodig heb."

Klaar om slimmer te verkopen?

Haal meer uit je webshop met Marcando. Ontdek vandaag nog hoe ons platform jouw online verkoopprocessen kan verbeteren.

By clicking “Accept”, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts. View our Privacy Policy for more information.